När man inte har något att göra

Hej Isabell här socialfall, ingen chans till utbildning, ingen chans till ett liv som vanlig människa

Är jätte frustrerad över allt de här med plugget, och de värsta är att jag inte vet hur jag ska ta mig ur de?
Skulle inte va helt fel att vinna lite pengar så jag kunde överleva i drygt ett halvår, så jag kan gå en kurs för att sedan ta tag i mitt liv och börja plugga igen på riktigt. Men de lär ju inte hända eftersom jag är personen med mest otur på hela jorden typ.
Känns såå skönt att man får stöd någonstans ifrån! Som af som säger att man får plugga men inte på högskole nivå? jag menar ska jag gå en kurs på komvux som inte ger mig ett skit. jag har mina gymnasie betyg som kan få mig att komma in på den utbildningen jag vill.
De ända jag behöver är ett under, känns roligt att hoppas på de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback