Update

Hej hej alla!
Nu var de ett tag sen jag bloggade! Anledningen till det är att jag är hemma hos mamma och har vart här i några dagar. Har inte riktigt bestämt hur länge jag ska vara här heller. Men förmodligen hem innan nästa helg, ska träffa Alle en sväng då tror jag=).

Förövrigt va Minna och jag ute igår, kvällen ballade som vanligt. Först gick vi till palle där de jobba en skitful och as störig människa som jobbade, hoppade över oss med flit i baren bara för hon antagligen var så svartsjuk för vi är grymt mycke snyggare än hon. Så ville jag prata med chefen om hennes dåliga beteende men uppenbarligen är de något fel på henne med. Dom ska verkligen inte få mer pengar av mig!

Sen gick vi ner till morella med jocke som slutade med att poliserna tog han med våld och tryckte in han och maks i polisbilen. SJUKA! dom hade inte ens gjort nått!

Bilder kommer kanske senare, tror minna hade med sig sin kamera???

6 och en halv timme senare är jag redo att lägga upp några bilder sen igår:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback