Tvättar, västervik sen

Hej alla!




Håller på och tvättar för fullt och har gjort det sen kl 7 i morse=( jätte jobbigt, är skit trött.
Snart ska jag försöka ringa min kontaktperson på scocialen med. har nämnligen fått ett erbjudande på en lägenhet men måste ha ett intyg på att jag ska få pengar. Och får inte tag i han!!! hur jävla jobbigt som helst. så jag hoppas på att han svarar nu efter 10 nån gång.

Ska till västervik sen med. Ska bli kul att träffa mamma syskonen och kompisar=)!
Fira valborg där ska bli jätte kul med, party hos minna!

Kommentarer
Postat av: Ellen Millard

Hej! Klart du får använda bilden, bara at skriver att det är jag som har tagit den och länkar! :)



Ha det bra!

2010-04-29 11:27:43
URL: http://millard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback