baka

Heej!
Som ni kanske förstår är jag tillbaka i Stockholm. Har vart ganska upptagen denna vecka hittills, har bland annat hållt Bina sällskap när hon packat. Då hon flytta härifrån idag:( tråkigt, inga fler middagsdejter på ett tag.
De är verkligen inte långt kvar på sommarlovet nu, börjar igen den 13Augusti. Och har inte ens handlat skor till fjällveckan:( så jäkla dyrt, har inga pengar till de. Och speciellt inte att lägga på skor jag kommer använda i 10 dagar, sen aldrig mer.
I vilket fall, så har jag bakat idag, Daniel fyller år nästa vecka(men han är i norrland då), så han få en tårta av mig redan nu:D.  Riktigt nöjd med den, nu ska jag bara få den hel till årsta:S få se hur de går.
 
Gjorde dessa två till mig och Fouad också:D som vi ska mumsa i oss:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback