Välkommen till min nya blogg igen!

Hej alla!
Tänkte försöka mig på det här med bloggandet igen.
Varför?
jo för de är ganska skönt att kunna skriva av sig ibland och dela med sig av det man har att sett/hört/läst/upplevt osv.

För er som inte vet vem jag är så kommer en liten beskrivning om/av mig nedan=).

Isabell Jennifer heter jag är 21 år bor i Farsta/Stockholm jag flyttade hit i höstas för att jag ville vara med min pojkvän lite mer och skaffa mig arbetserfaranhet.
Är född i Berlin där jag bodde  10 år, sedan flyttade jag mina syskon och mamma till ett hus i Ankarsrum där jag bodde i 10 år.  I gymnasiet gick jag mediprogrammet med inriktning grafisk design. Något som jag än idag är mycket intresserad av och vill lära mig mycket mer om.
När jag tagit studenten flyttade jag till Norrköping där jag bodde i ett och ett halvt år. Under detta år insåg jag att mitt mål inom arbetslivet är att bli lärare!Som är såå så underbart arbete!

Dock bestämde jag mig att ta ett studieupphåll och de va på så sätt jag hamnade här i Farsta.


Vad kommer bloggen handla om?
Förhoppningsvis kommer de bli en hel del bilder, då jag är mycket foto intresserad. Jag lär mig nya saker hela tiden och är långt ifrån bra. Så tips tas vänligen emot=). 
Även recept kommer läggas upp här då jag älskar att baka och laga mat!
Sen får jag se hur bloggen utvecklas. Man vet aldrig vart man hamnar eller hur;). 

Lägger in en bild på mig med så ni vet hur jag ser ut=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback