Bada


Hej alla!
Tänkte att jag ska vara med duktig på att blogga och skriva förklaringar och så till bilder jag lägger upp osv. Ska även fixa till min desgin lite och kanske lotta ut någon gratis design? Vad skulle ni tycka om de?

Iallafall, så ska jag på möte och idag och plugga! för nu är de typ bara 1 vecka kvar till the final tenta. Är hur NERVÖS som helst.
Plus att jag ska tillv-vik i veckan. Ska träffa min babe Minna och förhoppningsvis Eln? som jag inte träffat på hela sommaren.

Uppdaterar mer senarer, här kommer de några bilder från min lilla badstund igår. hur skönt som helst! Satte på massor med bra musik och bara låg där i typ 1 timme.





Mitt söta lilla badrum. Tänkte bara nämna att jag trivs jätte bra i min nys lägenhet. Dock så känns de fortfarande mycket tomt. Måste ha PENGAR!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback