skogsröjet!

hej hej!
nu är jag hemkommen från skogsröjet, sleten är jag:D
men de va nog bland den roligaste festivalen jag har vart på! underbar musik, människor och stämmning.
Tänkte även jag ska slänga upp några bilder här på bloggen. =)
Såg 4 superbra band, CRASHDIET(SOM VA SÅ J*VLA BRA), hardcore superstar, casablanca och crazy lix! Alla var bra men min favorit va absolut crashdiet.
här kommer bilderna iallafall, skriver även en liten beskrivning under bilderna:D


Crazy lix somva sjukt bra! träffade två av bandmedlemmarna senare på kvällen på campingen.
länk till deras hemsida



Jag och minna sitter i tältet, skulle hämta dricka och bättra på sminket=)




Ed och andy i crazy lix och minna :D


Jag plus bandmedlem i Panzer Prncess(som vi alltid glömmer att fråga vad han hter har träffat han ett x antal gånger)


Jag och Patrik=)


Crashdiet spelningen Martin och Simon på bild
hemsidan


boys vi träffade=) och intedom ända:P haha:D


andra dagen så regnade de, inte allt för kul men stämmningen var på topp trots allt:D träffade massor najs folk!
Helt underbart! jag är skapt för festivalliv:D!! Ge mig festival året om?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback