Dålig uppdatering!

hej hej!
Har vart grymt dåligt på att skriva här. Men tänkte de ska bli mer nu efter jul igen. Är ganska upptagen med att fixa allt innan juldagarna.
Vad har jag gjort den senaste tiden??
Minna bodde hos mig ett tag ju, tror de va lite mer än 2 veckor. sen kom vi hit till västervik för ett tag sen. I helgen va de fest med alla galningar här i västervik, vilket va trevligt. Dock har jag bestämt att jag inte ska gå ut här mer, inte först i sommar. Vilket jag längtar grymt mycket till!
Träffade även Robin en snabbis i söndags vilket va trevligt.
Måndag va de minijul hos Jennie och Rasmus med 100 andra människor:D va hur mysigt som helst:D tack för lite julstämmning!

Nästa:
-Julafton hemma hos mamma
-Juldagen blir att fira med Minna i Norrköping
-Mellandagsrea!!! ska shoppa massor! vill ha något glittrigt till nyår?
-Nyår även de Norrköping, dock vet jag inte vilka som kommer hit eller vilka vi ska va. 
-Banta!!!! och bli smal till sommaren!


 




bilder från i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback