helgen

hej hej,
dåligt uppdatering om vanligt när jag är hos mamma. Men är lite smått upptagen med annat. Har vat super duktig och gått ut och gått med minna varje dag.
Och ikväll blir de fest. Vi ska ut på palladium och dansa massor:D ska bli undebart kul=). Sen söndag ska jag hem till norrköping. Då ska jag träffa Axel en sväng om jag ska få svamp av för han hade vart och plockat i veckan. GU VA GOTT sen ska jag träffa min kära vän Patrik på lunch/mat och på kvällen ska jag till sötlinus och kolla på fim:D ska bli kuuuwl:D
Hörs när jag är hemma igen!
bye

Kommentarer
Postat av: Elin..

Tråkigt bara att du inte har tid att träffa mig, eller du kanske inte vill!

2010-09-18 16:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback