Idag

Hej hej!
Idag bär de av mot västervik! Men först blire att gå på möte, få se om vi kommer fram till något. Eftersom jag inte fick börja plugga nu så vill jag hemskt gärna hitta ett jobb eller en praktik plats så jag slipper sitta hemma hela dagarna. Skulle va underbart med jobb faktiskt. Få se hur de blir, söker för fullt.
Här kommer några få bilder från idag.


Osminkade jag:D med min nya fina väska.


Min fina sminkväska


Ganska fint väder idag, dock mycket kallt, burrrr


Blommönstret på mitt nya linne

Blir fest ikväll med,  ska va hos Rasmus! Aldrig vart där så de ska bli spännande och se hur han bor. Kul att träffa mina vänner med:D Och super roligt att träffa min familj. De va nästan en månad sen nu som jag såg min mamma tror jag. Älskar dig Mammi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback