Stan med Vincent och Axel

Hej hej nu är jag hemma igen!
Va på stan med min bror vincent och axel nyss. Vart ingen gardinstång som jag hade tänkt att köpa för dom hade inga på myrorna. Så jag köpte mig en mössa istället, eftersom jag inte vet vart min är nåstans? saknar den. meni vilket fall köpte jag den nya på gina tricot. 59 kr inte allt för billigt, men mina öron behöver det.

Lånade Axels hårdisk som de ligger massor film på som jag ska ligga och titta på. Ska även gotta mig med choklad och juice:D. mumsigt.  Fast först blire att laga lite mat. tror de blir fisk med ris och nån sås. vet inte riktigt va som passar till, eller aa dillsås kanske. men de har jag ju inte. så kanske bli soja till bara:D

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback