En helt vanlig Måndag

Ja som rubriken säger ar de en helt vanlig måndag. Tråkig och seg. Hatar måndagar!
Minna åkte hem i morse med, känns konstigt att vara ensam hemma numera eftersom hon typ alltid är här:P haha
Har även börjat ta tag i mitt bantande. dock tänkte jag kanske kolla om jag hitta nått sällskap ikväll på ett glas vin(då jag har över sen nyår och inte vill slänga). Man är ju sparsam så. Eller i värsta fall får jag väl bjuda bort de, få se huuuur de blir.

Förövrigt vart de ingen arbetsintervju förra veckan, vet inte om jag skrev de. Men han som skulle ha hand om de va sjuk. Så ska dit nu på onsdag. Sen bär de nog av mot Västervik ett tag tror jag kan va kul att vara med mamma och mina andra syskon lite.:D






har man tråkigt så;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback