Vinci ochjag

Hej hej!
har vart med min bror hela dagen idag, är skit trött för han ringde typ halv 10 i morse eller va den va,. jag som hade planerat sova minst till 11 på en söndag. men de fick jag ju inte.

Nu ska jg nog bada snart och sen inget mer, lägga mig i sängen och kolla på tv, kommer nån film på 3:an sen jag hade tänkt se.

The Kingdom heter den, verkar inte helt illa.



Efter en våldsam terroristattack i Saudi Arabien, med många civila amerikanska döda, beslutar FBI att slå tillbaka. Specialagent Ronald Fluery fσr sitt livs chans när han får uppdraget att leda ett elitförband i jakten på de skyldiga. Med kollegorna Janet Mayes, Adam Leavitt och Grant Sykes vid sin sida, är han övertygad om att de kan infiltrera terroristerna inom en vecka. Men väl på plats visar sig detta vara något betydligt svårare än de först räknat med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback