Peace and love 2011

hej hej!!!
Nu har vi vart hemma från festivalen i några dagar, både Minna och jag är förkylda. Och de verkar även som att alla andra i campet blev de med:D. haha. ajaaa, börja må lite bättre iallafall.

Tänkte skriva lite kort om hur vi hade de på peace and love.
Bussresan va trevlig upp faksktiskt, vi hittade även våra första två campvänner på bussen söta Zandra och Fredrik(som för övrigt verkar vara ett par nu?!:D)
När vi kom fram va de onändligt långa köer, så vi satte oss och slappa utanför området i drygt 7 timmar, mycke slappt då vi drack öl osv:D Där träffade vi även fler människor vi campade med sen. Så himla fina människor!!!
Sen när vi kom in satte vi igång och festade, så pågick de hela festivalen. De ända två sakerna jag har att klaga på är att de mest va folk under 20 där! vilket va sjukt störigt, inte allt för roligt att BARA prata med småbarn. och sen att pågrund av värmen va de svårt att bli full. Men annars va de trevligt i allmänhet.
Dock måste jag ju säga att folk som kom till vårt camp senare va helt störda i huvet! kunde lätt skippat dom två idioterna! ett par va de och dom bråkade hela tiden, ett roligt citat" jag vill aldrig mer känna din lilla kuk" hahaha fan va vi garva ihjäl oss åt de!

Hoppas alla som va där hade de kul och trevligt:D:D!!
Här kommer några bilder:D














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback