mitt godis

heeej!
Min bror va här nyss, de är så att jag har fått en faktura på en bussresa jag tydligen skulle ha bokat. Fram och tillbaka till göteborg, då tänkte jag, okej kanske vincent som bokat fel. Ringer honom han kommer över, men de va inte så jag ringde till företaget som jag fick fakturan av. Tydligen är de någon som gjort en fake id i mitt namn på deras sida och köpt den här biljetten. KUL måste jag bry mig om att inte behöva betala skiten. RIKIGT dålig stil Ali44 som hans email va. FY DIG

förövrigt satsade jag på gott gott idag, gooodis. fast inte vanligt utan, hallon med mjölk och lite vaniljsocker:D MYCKE mums!





Nu ska jag bada badkar och ha de sköööönt:D sen ska jag lägga mig och titta på film. Fick låna Vincents externa hårddisk med film på:D WII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback