Foton

hej hej igen!
Nu är jag iallafall hemma och ska sova snart:D. Ska bara berätta lite kort om igår.
Vi startade med förfest hos Said, där vi va i typ 2 timmar tror jag. Tog jätte lång tid att ta sig dit för de hade hänt något nere i t-banan. Men så kom vi fram till sist:D.
Sedan drog vi till patricia, där vi va till 3 tror jag. Vart så kort bara eftersom Maks och Kikki lyckades bli utslängda, jag fick en hel öl över mig och Bea började slåss och fick sin tröjja söndersliten. Heeelt galet som sagt. Sånt som händer här uppe i storstaden. Dansade även på ett podium(heter de så.) Huuur roligt som helst! Har saknat att dansa, kul att jag ääääntligen har hittat roliga människor som vill dansa:D.Maks och Josef va fan värst, haha.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback