helgen

hej hej!
I helgen har jag umgåtts med Elin:D har vart super trevligt, va ju sjukt länge sen jag träffade henne med så vi hade mycket att prata om:D. Igår va vi hos Kinna och tittade på film med och myste med chips och så. Unnar mig de så länge jag är kvar här nere., sen blir de stenhårt när jag kommer hem(stenhårt:P haha).
Ser såå fram emot nästa torsdag för då ska jag träffa Amanda igen:D så ska vi på spelning ihop. Sen ska Dennis sova över hos mig=) ska bli så kuuwl:D Sen på fredagen kommer Maks hem så då blir de lite vardag igen.
Kom på nu med att Ola (min lärare) kommer och hälsar på mig på praktiken på onsdag. Få se hur de går, haha.
Nu ska jag till Ö&b med mamma.
Saknar sommar! ge mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback