ny mobil

Hej hej!
Nu va de ett tag sen jag skrev, och detta beror på att de har vart en hel del i skolan. Börja bli me och mer som ska göras känns de som. men de kan ju va bra de med:D!
Har även fått igång min nya telefon nu, vilket känns både kul och jobbigt. Gillar inte att skaffa ny telefon, tar så lång tid innan man vänjer sig. Men vart ju illa tvungen eftersom min gamla vägra att bli laddad.
Va har jag hittat på i helgen då?
I fredags vart de bowling med Jeppe och hans kompis Robert, sedan vart de fest med dessa och nåra fler. Riktigt trevligt. Och kul att träffa nya galna själar:D 
Sedan lördagen vart bara häng eftersom jag var extremt bakis! fy, och idag vart de stan med Matilda:D
Lisen Matlida och jag har även bestämt att vi ska börja träna efter praktiken:D så då ska vi bli fitt:D känns hur bra som helst. och ser riktigt fram emot de
I veckan hoppas jag på ikea och sedan blir de hajk med våran klass och tvåorna onsdag-torsdag:D. Sen fredag blire förmodligen fest och lördag blire att åka till Västervik. Känns som denna vecka kommer att gå så foort! Och just nu känns de jätte jobbigt att åka ifrån mitt kära stockholm<3.
Fundera även att färga mitt hår lite igen, kom också på att jag inte ens har tagit några bilder på mig direkt med mitt nya hår. kanske något jag borde satsa på i veckan.

Bilder på min nya fonk kommer under




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback