kul...


Kommentarer
Postat av: Anonymous

Bra Isabell! Jag hejjar på dig!

2011-09-05 13:36:41
Postat av: Ida R

Hur kan detta vara bra skrivet du anonyma?

Detta är ju helt jävla sjukt, och det kan anmälas på riktigt, och så kan det även anmälas att någon läser ens privata meddelanden på facebook!

Svagt och jävligt dåligt sett att hämnas på.

2011-09-05 19:24:12
Postat av: Elly- mamma till Leon

aouch

2011-09-05 21:50:50
URL: http://gravidnu.blogg.se/
Postat av: Anonymous

Hörru du Ida, du är någon av de dummaste människorna jag stött på under en livstid. Stäng din fula käft och lägg dig inte i vad som endast rör Isabell och Minna!

2011-09-06 18:15:38
Postat av: ida

oouuu du där Anonymous, där fick du tet! ;) duktigt ju.



Eftersom du nu skriver så fina ord om mig, så tänkte jag göra detsamma! :)



Jag drar mina slutsatser här nu. DU, eftersom att du också lägger dig i, måste vara nån som känner isabell. Eftersom att hon inte har några vänner så är det antingen lillasyrran madeleine el hur fan ni tyskar stavar ert namn. Eller någon av hennes småglin te kompisar? Okej, ett rätt där, bra. Drar slutsatsen av att du inte är av svensk härkomst eftersom du skriver "stött på under EN livstid" Trodde man sa, under MIN livstid? Har man flera? Så antingen är du den här dumma tysken eller bara en svensk med dyslexi. SÅ stäng DIN fula käft och lägg dig inte i om du inte känner fört. jag tänker dock göra det, för jag försvarar min kompis i vått och torrt, och eftersom du hejar på Isabell så kan du inte ha en aniiiing om hur dan hon varit emot Minna.



Och föresten, så måste jag säga att du är en av de allra fegaste människorna som någonsin gått i ett par skor. ANONYMOUS liksom, kan du inte bara skriva vad du heter eftersom du hoppar på mig och skriver saker om mig? Jag skriver vad jag heter eftersom jag står för det jag skriver, vilket du absolut INTE gör.

2011-09-07 10:15:44
Postat av: minna

Jag har bara EN sak att säga.

Kan inte Isabell bara acceptera att vi inte är kompisar längre, o sluta att desperat försöka förstöra för mig? Så jävla larvigt och omoget.

Antar att hon aldrig kommer betala tillbaka dom 400 hon "stulit" av mig, så då kan hon väl iallfall låta mig vara ifred? jag har GETT dig pengar förfan, skärp dig!

2011-09-07 14:08:38
Postat av: kurt olsson

Haha, tråkigt för dig att jag redan sparat detta på datan, så man ser ändå ansiktet! OCH namnet.

2011-12-30 13:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback