sjuk sjuk

Hej hej igen!
känns inte riktigt som min kropp vill bli frisk:P ni ska se hur härligt mycket jag svettas just nu, underbart. Trots de försöker jag hålla upp humöret och göra skolarbete och så. Få lite panik över i morgon då vi har ett utepedagogikspass som är typ 7 timmar lång, och man få bara va borta typ 20% från en lektion annars måste man skriva ett arbete tydligen. Så vet inte hur jag ska lösa de.. få se helt enkelt.
I övrigt har jag gjort inget idag mer än tittat på dinotopia alla tre filmer 3 gånger och tittat på the runaways.
Maks köpte hem god god bravo och fil till min mage:D han är så snäll=)
Så beställde jag även hem lite saker från yves rocher, ska bli spännande att testa när de kommer hit. Bla en återfuktande mask. kan behövas. jag som är en torris.

Så nu ska jag lägga mig igen;) ha de bra gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback