Stockholm<3

Hej igen!
Tänkte eftersom jag har tråkigt skriver jag ett litet blogginlägg.
Matilda kom över nyss med och berätta om sina äventyr! gillar verkligen att bo som jag gör, speciellt nu när jag har fått kontakt med i princip alla som bor här i huset. Och jag trivs jätte bra att bo ihop med Maks:D Fast jag saknar min familj:( Så därför tänkte jag att jag ska ha min praktik i Västervik. Så vecka 42-46 kommer jag befinna mig där, har dock höstlov där imellan så få se om jag drar hem till Stockholm då en vecka. få seee
Så måste jag skriva med att jag bor i förmodligen världens bästa stad:D!enligt mig vill säga=)
Tråkigt för er som inte bor här och få uppleva allt jag upplevt på dem här få veckorna jag bott här=). Och mer ska de bli. Har lite saker inplanerade, bla hardcore superstar spelning:D och kryssning till åland?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback