utgång

I helgen har de iallafall blivit utgång, få se om jag kan hitta några bilder på de, hade själv inte med mig någon kamera, men vet att Bea tog några bilder=)
Första kvällen(Fredag) gick jag ut med Maks Diba Bea David Lisen och Matilda:D satt och drack på rålis sedan drog vi vidare till treat där vi träffade Henke och hans kompis Simon. Mycket trevligt, blev bjuden på massor öl och drinkar:D mums. träffade även en tysk tjej.sen gick vi till theodora tror jag de heter, även där bjuden på massor shots å grejjer. gott gott!
Igår drog vi ut till Jespers jobb,(Jesper jobbade)drack massor med goda drinkar shots och öl:D mums! Sen åkte vi in till stan och gick på kellys(bra musik hade dom där:F)sedan när de va dags att åka hem följde Jeppe mig, deva snällt=). vill att de ska bli helg igeéeeen. och MÅSTE måste få pengar snart! är så sjukt fattig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback