au pair

Hej!
Jag har ju funderat ett tag på att åka till Usa som aupair. Så nu har jag anmält mig till en argentur här i stockholm:D. Så otroligt spännande att se va dom säger och hur man ska gå till väga. Och framför allt sen när jag ska få välja vilken familj jag vill vara i:D. Mina krav är typ att dom ska bo i New york(eller los angeles) och att dom inte ska ha mer än två barn. skulle vara perfekt! Kommer kosta en del med, men hr ju ett helt år på mig att spara, gäller ju att planera i tid.
Va även och fixa nytt leg idag. Han som skulle fixa de åt mig tyckte inte att jag var lik mig på kortet, jag försökte förklara för honom att de va typ 7 år sen bilden togs. Och man hinner ju förändras en del på de. Till slut så var de klart och beställt. Nu ska jag bara vänta i typ 2-3 veckor sa han. Mitt leg går ut den 7 maj:S:S Sjukt segt, Hoppas de går snabbare att få de.
Nu ska jag läsa lite i min bok "skam", som jag i och försig fått låna av Matilda:D
Bye bye




If I can make it there
I´ll make it anywhere
New york, New york


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback