glad:D

heeej!
Fick en mejl av min chef nyss. Att familjen jag är barnvakt åt, är jättenöjda med mig. Känns så himla bra, för jag gillar dom jätte mycket med! Fast nu kommer jag inte träffa dom först om två veckor igen:(.
Sista dagen på praktiken imorgon med. Kommer säkert börja gråta, haha aa jag är larvig:D. men har trivst så himla bra där, vill inte lämna mina småttingar!
Sen komma tillbaka till skolan med all stress läxor osv. och dom där i klassen som bara är för mycket ibland. hmm blandade känslor. Men nu ser jag iallafall fram emot att träffa mamma. Och nästa helg!! Klassfest, plus att jag förmodligen ska få besök. Tror ju aldrig på de, först personen faktiskt är här. Då de tar typ 6-7 timmar att komma hit. Spännande
Annars händer de inte så mycket, Maks är i Oskarshamn så jag är ensam hemma. Lagade rotsaker med gräddfilsdipp til mat. Kom på med att jag har en sallad kvar på praktiken som jg inte få glömma i morgon. Eller om jag ska äta den där såklart;).
Dusch sen sova. Godnatt alla fina!  jag hoppas ni är lika glada som jag just nu av att bara uppskattar de ni har i livet=).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback