på kvälla

hej hej!
Hemkommen från praktiken. Riktigt bra idag, tog hand om melliset helt själv. Och de gick suveränt:D Känner mig riktigt stolt över de i tanken på att dem här barnen precis lärt sig att äta. haha:P Fick även lite presenter idag redan, eftersom jag slutar på onsdag. Usch kommer bli så sorligt. men som sagt, ska ju vikka där sen. Men de blir ju inte så ofta eftersom jag går skolan.
Har ju köpt ny mobil med, vet inte om jag nämnt de. men lägger upp en fin bild på den med. Och kvällens outfit.
Blir nog en tidig kväll för mig idag, ner till Mathilda bara och se på bb. Sen sooova. Så godnatt alla! ha de underbart


Fick en liten kudde som denna lilla tjej som gjorde den till mig, tyckte jag skulle ha till min nalle:P haha så söt. Fick en fin ring med, som en av dom gjort själv.


Sådan ser jag ut ikväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback