skolarbete

heeej!
Idag har jag vart otroligt trött! Ska plugga lite nu fram till 21 är de tänkt. Sen ska jag ner till Mathilda och se på bigbrother. Som jag inte sett på typ 5veckor. Lär ju hänt en hel del:P.
Shoppade även lite småplock i förrgår. Bland annat en fågelplånbok. söööt




I morgon är de start på sista veckan på praktiken. Både kul och trisst, för ska hem till mamma och hälsa på sen onsdag(om de inte blir jobb).

Måste ju skriva lite kort om de mamma berätta för mig tidigar idag med. Helt sjukt hur folk i Västervik uppför sig. Att kasta en flaska i huvudet på någon så den få sy. Och sedan ens våga hota någon som vittnar om brottet. Sjukt. Uppför er som människor inte djur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback