stress

hej!
känner mig konstant stressad just nu, inte riktigt avgjort om de är bra stress eller dålig.
Få se
Åt iallafall buffe med Matilda idag<3
Sen va jag på stan med Maks en sväng, och nu väntar jag på Leni som ska komma hem:D.
Har även gjort mitt första egna fjäderörhänge idag. vart super tycker jag. ska dock köpa hem några pärlor eller något med. Få se vad jag hittar.
Ha de bra!!!



Ni kan följa min instagram med om ni vill, de är väl där jag uppdaterar mest. Därifrån bilderna kommer med eftersom jag tar dom med mobilen. Lättast att ladda upp foton där. Skriver dock inte så mycke där- inte här heller just nu märker jag:D men ska bättra mig igen. lovar:D
http://web.stagram.com/n/issarainbow/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback