kista/film

Hej hej!
Som vanligt är jag dålig på att ta bilder:D meeen ska försöka att bättra mig:D.
Va iallafall i Kistagalleria med Bea och Matilda idag! riktigt mys va de, shoppade tillomed en bh(vilket jag inte alls tycker är roligt). men sådant som behövs. Tänkte även att jag ska slänga upp bilder på nya saker jag köpt. Har blivit lite shopping nu på rean. Bland annat fler lyktor till rummet tofflor och en fin pläd till min säng.
Nu på kvällen vart de iallafall filmmys med girlsen här i huset(några av dom iallafall). Tittade på "a perfekt stranger" eller något sånt hette den. Men Bruce Willis och Hally Barry eller hur hon stavas. Va helt okej bra, men en twist där på slutet. 
Peppar som fan inför helgen med! på fredag blire party och på lördag blire filmmys med E. Weeeeii ska bli så roligt:D Men ska inte avslöja för mycket nu. Ni få helt enkelt läsa min blogg för att se hur de fortsätter:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback