sallad och sopp vecka

Hej hej!
Maks och jag har satt igång våran sallad och sopp vecka. Dock åt vi sushi idag:P haha men de är ju inte farligt onyttigt=).





Var ju på intervju med, kan tycka att de kändes bra. Familjen va jätte trevlig, så få se hur de går med det=). annars finns de en annan familj här på lidingö som behöver hjälp typ en gång i veckan:P.
Va på date igår med:P sjuukt läskigt, haha. men de gick hur bra som helst. Han va jätte trevlig och vi gick ihop braaa. Få se om vi ska ses igen:P vet man ju aldrig. Finspångskille är han iallafall:P haha håller mig till norrköpings trakten!
Har även tyyyyp bestämt mig för att åka till katrineholm nästa helg. För då ska Amanda ha kalas och avkedsfest för hon ska till Canada typ ett år. Så hon har hyrt en krog typ och ska ha liveband:P kommer nog bli sjuuukt.
Nu ska jag åka och handla med Matilda.
Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback