gröna lund?

hej hej!
Imorgon blire jobb, på tisdag med. Sen ska jag på arbetsintervju på torsdag, kundtjänstjobb. Där jag förmodligen ska börja jobba till hösten, kan lägga upp mitt eget schema hur mycket jag kan arbeta osv. As bra:D.Hade vart helt perfekt, plus att jag så klart skulle ha kvar mina andra två extra jobb med. Så de blir fullt upp:D. Måste tjäna pengar.
Sen blire kanske gröna lund med Daniel i morgon, beror helt på när jag slutar och hur vädret ser ut. Hade vart så kuuul! har ju fortfarande inte vart där. Han tycker vi ska åka insane, men de är jag inte övertygad om:D haha. Så de blir nog inget, men spökhuset vill jag gå:D. Få se, hoppas på fint väder helt enkelt.
Nu ska jag smörja in mina ben med brun utan sol:D haha
byee
 
Fjärlishuset 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback