västervik

hej hej!
Nu är jag hemma hos mamma. Igår kväll kom min bror hans fru och barn hit också. Så idag har vi vart ute och gått lite och handlat, Nu ska jag till Elin snart:D. Planen för i morgon är att vi ska åka till huset i Ankarsrum och grilla och se om man kan plocka svamp. har nämligen sett att folk har börjat göra de, så ska gå och kolla mitt svampställe:D Sen i helgen ska jag väl förhoppningsvis träffa Maks, som jag inte träffat sen hultan! känns jättelänge sen nu,speciellt eftersom vi träffas varje dag annars,
Sen söndag blire att åka hem, då tar jag med mig bror min och hans familj. Ska visa dem runt lite i Stockholm, i och med att jag har ett rum ledigt så passar de perfekt.
Längtar massor efter Daniel redan, fast vi träffades senast igår:P löjlig, ja, jag vet:Dhaha. Vi va och såg hungerspelen i måndags, riktigt braa:D.
 
bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback