film med Bina och Kristin

heej!
Nu är de dags att sova snart, tänkte bara uppdatera med info om kvällen:D.
Tittade på film uppe hos Bina med henne och Kristin iallafall. Kvällen film the wave eller på tyska die welle. Filmen är nämnligen inspelad på tyska. Lika bra som skrämmande i tanken på att den är verklighetsbaserad.



I morgon blire praktik hela dagen, sen när jag kommer hem ska jag tvätta lite mattor och så. Sen kanske de blir lite Glee igen:D. Hoppas de händer något kul i morgon, ska vara på avdelningen och leka med barnen bara. Så ingen konst, som jag har alla andra dagar.
Sen tisdag ska jag på dejt, spännande:P hihi alltid lika pirrigt:D
Godnatt sov sött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

värst vad du dejtar, förstår att det inte är någon som nappar på dig :/

2012-03-20 12:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback