hjärt och lungräddning!

Hej hej!
Idag har jag vart på praktiken som vanligt och haft de trevligt och lekt massor med barnen:D. Va även och handla en snabbis med Lena på clas ohlsson, saker vi behövde till konstskolan.:D
Sen vart de hjärt och lungräddningskurs, med några kollegor från jobbet. Supertrevliga tjejer. Och nu vet jag inte ens om jag vågar släppa M&M nära en godisbit:D haha. Återstår att se på fredag, för då blire jobb och fredagmys.
Har även lärt mig att virka små djur nu=). Denna är min första, den må inte blivit världsbäst. Men jag är nöjd. 
Imorgon ska jag kanske träffa David. Jejj!!!:D Så ska Maks och jag på stan med och titta efter något outlet han ville gå på, med massor skatekläder. Få se om dom har några billiga jeans där. Kanske blir ett par då=)


Kommentarer
Postat av: Manuela

hej hast du toll gemacht , denke an das muster für die schildkröte

2012-03-27 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback