jobb jobb jobb

hej heeej!
Fullt upp, jobbar både i morgon och torsdag. I morgon hos min vanliga familj och torsdag hos en ny familj.
Ska både lämna dom på skola och hämta dom, en som bara är 2 år med:D ska blir en utmaning:D. Hoppas dom är lika snälla som mina andra två=). Kommer bli massor med para i slutet av nästa månad.
Nu ska Kristin och jag snart göra klart våran filmanalys, börja bli dags känner jag. Har massor annat skolarbete som ska göras med. Tar tag i de nästa vecka, få bli lite mer sånt på praktiken med.
Just de, i morgon ska jag vara med 6års gruppen med. Aldrig vart med dom innan, ska på utflykt tror jag=).
Och i helgen blire att träffa bästa Bea och handla inför stora kalaset. Jejj


Bara för jag inte har någon annan bild och för att jag bor i världens bästa stad ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback