stress stress


Nu är jag tillbaka efter ett lite längre uppehåll, har vart stressigt och vart tvungen att ordna lite tankar.
Har iallafall börjat min praktik nu och öven börjat jobba. Både sakerna går jättebra. vilket känns jätteskönt, har även börjat komma igång med bantandet igen, inga sötsaker och mycket frukt och grönt. Ska köpa mig ett hopprep imorgon med, mindes hur kul de va efter dagens lektion i hopprep med ungarna.
Annars så börjar de bli vår nu. Saknat solen otroligt mycket. nästan så jag vill ta fram skinnjackan, men då lär jag väl bara bli sjuk. Så de skippar vi ett tag till.
Ska sova nu, blir att gå upp skapligt i morgon, tar typ en halvtimme att ta sig till praktiken. Ligger inne i stan.
Saknar dig<3 längtar till du kommer hem till oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback