Dagen

Heeej!
Idag har jag vart i skolan, sen jobbat och sen vart på äventyr med Matilda.
Har även kollat upp lite med soc nu, om jag inte få sommarjobb så kommer jag att kunna ansöka som sista utväg. Dock ska jag ju fortsätta jobba med mitt extrajobb. Så kommer inte behöva så mycke pengar i så fall.:D men ska se i morgon och ansöka om att bli personlig assistent. Få se hur de går:D, jag tror de löser sig så bra.
Fick även reda på att jag ska jobba nästa fredag, i 7 timmar typ=). D är bra, behöver timmarna.
Början även dra ihop sig mot att åka iväg till baslägerveckan. Jag hoppas hoppas att vi får fint väder, då blir allt så mycket lättare. Tror de kommer bli kul att åka iväg, det känns så just nu i vilket fall.
Nu ska jag göra mig iordning för sängen. Gott med lite sömn.
Bye bye

















'







Och för er som inte är från stockholm:D
Åkte vi först från Lidingö till Rådhuset, där vi gick in på olearys eller hur de stavas, där va de tråkigt för grabbarna såg på fotboll, så vi gick efter två minuter.
Vidare mot kungsträdgården och avslutade med att gå igenom gallerian mot sergels och in på ica där och sedan hem:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback