love stockholm<3

hej hej!
Nu är jag hemma i mitt älskade stockholm igen:D!
Har blivit himla brun av att vara ute i solen 24 timmar om dygnet i 5 dagar:D. Så de tycker jag om. Annars va de kul med, att å umgås med sköna människor och äta god mat. Var nästan som festival, allt som saknades va alkohol och snygga män:D haha.
Igår va Matilda och jag på dubbel blinddejt iallafall, gick väl sådär kan man säga, killarna va ju inte snygga-:D haha. Men de va FÄTT värt de för såg Simon i Crashdiet:D:D:D SÅÅ snygg!!!
Nu har jag färgat håret med, eftersom min färg vart helt blekt denna vecka. Så nu är de lit mer åt brunhållet, ska blåsa de snart och se hur de vart:D.
Ikväll ska Matilda och jag se på eurovision:D. Få se hur de går för Loreen.
Slänger upp några bilder från utflykten med








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback